22/5/12

<<Η ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΑ ΕΔΩ!!!

Ξεκινήσαμε την ενασχόληση μας με την θάλασσα διαβάζοντας το βιβλίο του Βαγγέλη Ηλιόπουλου << Η Μεσόγειος είμαι εγώ , και δεν είμαι πια εδώ!>>.Με αφορμή την ιστορία αναφερθήκαμε σε όλα αυτά που προσφέρει η θάλασσα στον άνθρωπο και τα παιδιά είχαν πολλά να πουν και να μοιραστούν εμπειρίες από τις διακοπές τους στη θάλασσα.
Σχολιάσαμε όλα αυτά που κάνουμε εμείς οι άνθρωποι και ρυπαίνουμε τη θάλασσα.
Είδαμε τη Μεσόγειο στον παγκόσμιο χάρτη.Είπαμε ότι είναι μια κλειστή θάλασσα αφού γύρω της υπάρχει ξηρά και ενώνεται με τον Ατλαντικό ωκεανό και με την Ερυθρά θάλασσα.

Σε χάρτη με τις Μεσογειακές χώρες με τα παιδιά επισημάναμε τις χώρες που υπάρχουν γύρω από τη Μεσόγειο και μάλιστα ο χάρτης έδειχνε και τα προιόντα που παράγουν αυτές οι χώρες , φρούτα , λαχανικά ,ελιές κ.α. Είπαμε ότι η θάλασσα βοηθά τον καιρό και έτσι βγαίνουν περισσότεροι καρποί.


Ζωγραφίσαμε τα δώρα της θάλασσας





αλλά και τους λόγους που έκαναν τη Μεσόγειο στο παραμύθι να φύγει


2 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΜΟΥ ΚΙΝΉΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία ιστορία και όμορφη εικονογράφηση.Άρεσε πολύ στα παιδιά....

      Διαγραφή