20/9/12

ΟΙ ΕΠΙΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΓΩΝΙΩΝ

Με τα παιδιά σήμερα συνεχίσαμε και ολοκληρώσαμε  τη δημιουργία επιγραφών για τις γωνιές του Νηπιαγωγείου.Για να κατανοήσουν την αναγκαιότητα ύπαρξης αυτών των επιγραφών ρωτήσαμε  τα παιδιά σε ποια μέρη έχουν δει επιγραφές.Κάποια παιδιά οι γονείς των οποίων έχουν κατάστημα μίλησαν για την ταμπέλα στο μαγαζί του μπαμπά.Λίγα ήξεραν όμως τι γράφει η ταμπέλα.Ρωτήσαμε στη συνέχεια αν έχουν δει  την ταμπέλα του σχολείου.Οι απαντήσεις αρνητικές.Βγήκαμε έξω από το σχολείο και αρχίσαμε να ψάχνουμε την ταμπέλα του.Την προσοχή των παιδιών τράβηξε αρχικά ένας χριστουγεννιάτικος φωτοσωλήνας στον οποίο ήταν σχηματισμένες οι λέξεις Καλή Χρονιά.Όταν το διάβασα όλοι συμφώνησαν ότι δεν ήταν αυτό που ψάχναμε!!Συνεχίσαμε την αναζήτηση και όταν βρήκαμε την ταμπέλα του σχολείου την διαβάσαμε και μάθαμε πως λέγεται το Νηπιαγωγείο αλλά και το Δημοτικό που συστεγαζόμαστε.Επιστρέψαμε στην αίθουσα και είπαμε ότι οι επιγραφές είναι χρήσιμες γιατί δίνουν διάφορες πληροφορίες.Οι επιγραφές στο Νηπιαγωγείο είναι χρήσιμες για όποιον έρθει στην τάξη μας και θέλει να μάθει που δουλεύουμε κάθε μέρα ,είναι χρήσιμες και για εμάς για να μάθουμε πως λέγεται ο χώρος του Νηπιαγωγείου ,και να ξέρουμε με τι ασχολούμαστε σε κάθε γωνιά.

Συνεχίσαμε να αντιγράφουμε τα ονόματα των γωνιών στον υπολογιστή αφού χωριστήκαμε σε ζευγάρια με το γνωστό τρόπο και επιλέγοντας στην τύχη μια καρτέλα με το όνομα και την εικόνα της γωνιάς.

Βλέποντας τη καρτέλα με τη λέξη την αντιγράψαμε στον υπολογιστή. 

 
Πατώντας συνεχόμενα το πλήκτρο...

Χρησιμοποιήσαμε το πλήκτρο Backspace για να διορθώσουμε....


Κάποιοι τα κατάφεραν με την πρώτη πολύ καλά..
 Στο μεταξύ τα υπόλοιπα ζευγάρια δούλευαν στα τραπέζια ζωγραφίζοντας περιγράμματα σε επιγραφές γωνιών τις οποίες θα χρησιμοποιήσουμε για να δηλώνουν τα παιδιά τη γωνιά στα πλαίσια των ελεύθερων δραστηριοτήτων.Τις επιγραφές αυτές θα τις χρησιμοποιούμε  για να δημιουργούμε ομάδες στις γωνιές αφού τα παιδιά κάθε πρωί θα διαλέγουν στην τύχη ένα σχήμα από το σακουλάκι που θα κρέμεται δίπλα  και θα το ταιριάζουν στην αντίστοιχη γωνιά ώστε όταν θα έχουν συμπληρωθεί όλες οι κενές θέσεις στην επιγραφή θα σχηματίζεται η ομάδα των παιδιών που θα παίξει στην γωνιά.Η σκέψη σε αυτό ήταν να υπάρχουν ευκαιρίες να απασχολούνται τα παιδιά σε όλες τις γωνιές και όχι μόνο στις πιο δημοφιλείς αλλά και όλα τα παιδιά να συμμετέχουν σε διαφορετικές ομάδες .Όταν μάθουν τα παιδιά να αναγνωρίζουν το όνομά τους μερικές μέρες της εβδομάδας θα μπορούν να διαλέγουν σε ποια γωνιά επιθυμούν να παίξουν μόνα τους  αφού αντικαταστήσουμε τα σχήματα με καρτελάκια ονομάτων .



Έτσι κάπως διαμορφώθηκαν στο τέλος:






Όταν τελειώσαμε με την αντιγραφή των ονομάτων των γωνιών στον υπολογιστή ,εκτυπώσαμε και ζωγραφίσαμε τα περιγράμματα με το ίδιο χρώμα που είχαμε διαλέξει για τα γράμματα (παρατηρώντας ποια παιδιά γνωρίζουν τα χρώματα και ποια όχι).Σημειώσαμε τον αριθμό των παιδιών που θα παίζουν σε καθεμιά και ζωγραφίσαμε τόσα ανθρωπάκια όσα έλεγε ο αριθμός.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου