16/10/13

ΝΙΩΘΩ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ , ΝΙΩΘΩ ΠΕΡΗΦΑΝΗ...

Κάποιος είναι ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ γιατί μπορεί και κάνει κάτι που δεν μπορούσε πριν(αυτό τον ορισμό έδωσαν τα παιδιά).Η μικρή γαντόκουκλα ο Ιβάν ,ένιωθε περήφανος που κατάφερε να πει "ΡΙΑΡ"  όπως άλλωστε και τα υπόλοιπα λιονταράκια αντί "ΣΚΟΥΙΚ"(και η κυρία ένιωσε περήφανη που τα περσινά παιδιά θυμήθηκαν την ιστορία :"Μακάρι να μπορούσα να πιστέψω στον εαυτό μου" της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη από τις εκδ.Σαββάλας).
Τα παιδιά έγραψαν όλα μαζί τη λέξη και είπαν πότε και γιατί αυτά νιώθουν περήφανα.
 

 

  
Τα παιδιά ζωγράφισαν τι μπορούσαν να κάνουν όταν ήταν μωρά:

  

  

 
  

  

  

 

 
 
  
 
  
 
 Ύστερα ζωγράφισαν τι μπορούν να κάνουν τώρα που μεγάλωσαν και είναι περήφανα για αυτά:

 
 

  

 
  

  

 
  

  

  

 Και οι γονείς  έγραψαν τους λόγους που αισθάνονται περήφανοι για τα παιδιά τους:
 

    
 



  
 Το μικρό λιοντάρι έφερε στα παιδιά ένα πελώριο φάκελο με διάφορα πράγματα μέσα.

  

 
 
  
  
Παρουσίασε τον δικό του φάκελο- πορτοφόλι .Μέσα είχε βάλει ζωγραφιές που είχε κάνει .Μίλησε με πολύ περηφάνια για αυτές αλλά και για το ότι είχε καταφέρει σιγά-σιγά να μάθει να γράφει και να διαβάζει το όνομά του:

 


 

  
  

  
Πρότεινε στα παιδιά να φτιάξουν και αυτά το δικό τους portfolio και να συγκεντρώνουν εκεί ζωγραφιές που θα διαλέγουν τα ίδια και πάνω τους θα γράφουν και θα διαβάζουν το όνομά τους. Μάλιστα τους  χάρισε και μερικά πορτοφόλια  μια ιδέα να τα διακοσμήσουν και μερικά στυλό για να γράφουν το όνομά τους.
Έτσι φτιάξαμε το δικό μας portfolio:







 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ  ΦΕΤΙΝΟ PORTFOLIO:Το portfolio ή αλλιώς Ατομικός Φάκελος Αξιολόγησης του Νηπίου είναι μια μέθοδος που αποτυπώνει τη μαθησιακή διαδικασία του νηπίου:
-Τι έμαθε και πως 
-Πως σκέφτεται , αναλύει , ρωτάει ,συνθέτει , παράγει , δημιουργεί
-Πως αλληλεπιδρά νοητικά , διανοητικά , συναισθηματικά και κοινωνικά με τους άλλους
(πηγή:ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΡΗΣΗ ΠΟΡΤΦΟΛΙΟ ,Δρ Τριανταφυλλιά Νικολούδη ,Σχολική Σύμβουλος 7ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής)
Φέτος στα πλαίσια του πορτφόλιο στο Νηπιαγωγείο θα ασχοληθούμε με την εξέλιξη της γραφής του ονόματος στα προνήπια και την κατάκτηση της δομής του γραπτού λόγου στα νήπια μέσω της γραφής του ονόματός τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου