29/11/14

ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Το να προσπαθεί κανείς να ζωγραφίσει μια ζούγκλα , μια θάλασσα και ένα δάσος με ένα μόνο χρώμα είναι δύσκολο.Δύσκολο να αποτυπώσεις τα επιμέρους χαρακτηριστικά:





όπως δύσκολο ήταν για την ηρωίδα του βιβλίου να αναγνωρίσει τα συναισθήματα που ένιωθε:

Συναισθήματα υπάρχουν πολλά.

Αν και η  Συναισθηματικούλα ένιωθε τις περισσότερες φορές μόνο θυμό και λύπη:







Όταν όμως ο ζωγράφος της μίλησε για την "παλέτα των συναισθημάτων" κατάλαβε πόσο σημαντικό είναι να αναγνωρίζουμε και να εκφράζουμε τα συναισθήματά μας:







Το σπουδαιότερο είναι να τα εκφράζουμε .Ένα ρολόι συναισθημάτων είναι πολύτιμο:




Εμείς κρύψαμε το χαμόγελό μας και οι άλλοι έπρεπε να καταλάβουν από τα πρόσωπο μας (κοιτάζοντας τα μάτια , τα μάγουλα ,ακούγοντας τη φωνή μας ) αν ήμασταν χαρούμενοι ή όχι:

Οι ομάδες έπρεπε να ανακαλύψουν σε ποιον ή ποια ανήκουν τα χαμόγελα στις φωτογραφίες:



Ο πίνακας ζωγραφικής του Ντελονέ πέρα από την  αφορμή να μιλήσουμε για αυτόν και το συναίσθημα που δείχνει , στάθηκε και αφορμή για μέτρημα:






Κάθε χαμόγελο κρύβει μια χαρά:





Στη συνέχεια ένα δέντρο σχηματίστηκε .Τα παιδιά ζωγράφισαν τα μέρη του:








κάτω από αυτό ζούσε καιρό τώρα ένας λύκος:

ο μεγάλος λύκος αυτού του βιβλίου:

ώσπου μια μέρα από πολύ μακριά εμφανίστηκε ένας πολύ μικρός λύκος:







Ο μεγάλος λύκος δεν ήταν πια μόνος .Είχε σιωπηλή παρέα τον μικρό λύκο.


Όταν ο μικρός λύκος εξαφανίστηκε ο μεγάλος λύκος ένιωθε θλίψη.έτσι ενώ στην αρχή ήταν χαρούμενος στη συνέχεια τα συναισθήματα του άλλαζαν:





Και τα παιδιά αισθάνονται λύπη:








Αυτό το φως είναι χρήσιμο στο σκοτάδι:




Κάποιοι στο σκοτάδι είναι ΑΤΡΟΜΗΤΟΙ:

Ο μικρός Νικόλας όμως το φοβόταν:


Και τα παιδιά φοβούνται τα τέρατα και για αυτό τα ζωγράφισαν :



και έπειτα ζωγράφισαν και τους φόβους τους τους οποίους ξεχωρίσαμε σε φανταστικούς και πραγματικούς:





Και επειδή θα συνεχίσουμε να γνωρίσουμε και τα υπόλοιπα  συναισθήματα τους βρήκαμε μια θέση στο σχολείο μας:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου