Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Σήμερα ξύπνησα πρωί-πρωί , αν και με λίγη δυσκολία, κατάφερα να αφήσω τελικά το κρεβάτι μου όταν άκουσα τη φωνή της μαμάς να μου λέει:<<είναι ώρα να ετοιμαστούμε για το σχολείο>>.
Σηκώθηκα έβαλα τα ρούχα μου , ήπια το γάλα μου αλλά κάτι μέσα μου με έκανε λίγο στενοχωρημένο , λίγο κατσούφη , λίγο κάπως...Όλο το βράδυ σκεφτόμουν πως θα είναι το σχολείο; Τι θα κάνω όταν φύγει η μαμά ;Θα με συμπαθήσουν η κυρία και τα υπόλοιπα παιδιά;
Πήρα την καινούρια μου τσάντα και ξεκινήσαμε με τη μαμά.Αισθανόμουν ένα βάρος στο στομάχι , λίγο πόνο στην κοιλιά και η καρδιά μου χτυπούσε γρήγορα!!Περάσαμε την πόρτα του σχολείου με τη μαμά και εκεί σκέφτηκα ότι μάλλον θα ήταν καλύτερα να έμενα στο σπίτι!Τώρα ένοιωθα βαριά και τα πόδια μου!Με μεγάλο κόπο έφτασα στην τάξη μου .Η κυρία που καθόταν στην πόρτα μας καλωσόρισε και μας συστήθηκε , μου έδωσε το χέρι της και εγώ απλωσα το δικό μου αλλά επειδή η φωνή μου και αυτή έβγαινε με δυσκολία είπα μόνο το όνομά μου...Ύστερα είπε πόσο πολύ της άρεσε το όνομά μου και πρόσεξε και την τσάντα μου!!!
Ύστερα με τη μαμά μπήκαμε στην τάξη και αμέσως είδα κάτι που μου άρεσε :τα ζωάκια-παιχνίδια που είχα και εγώ στο σπίτι , μετά είδα τον υπολογιστή και μου άρεσε και αυτό!!Συνάντησα μερικά παιδιά που γνώριζα από τη γειτονιά μου ,αυτό ήταν σίγουρα καλόοο!!Ήταν και κάποια άλλα παιδιά που δεν ήξερα.Πώς θα τους φαινόμουν άραγε;
Με τη μητέρα μου καθίσαμε στη βιβλιοθήκη και ξεφυλλίσαμε το αγαπημένο μου παραμύθι.Ναι, το είχε και αυτό η τάξη μου!!Άρχισα ήδη να νιώθω καλύτερα!!
Κάποια στιγμή η μαμά με αποχαιρέτησε με ένα γλυκό φιλί και μου υποσχέθηκε ότι θα έρθει να με πάρει στο σχόλασμα.Θα ερχόταν όμως;
Κάθησα σε ένα καρεκλάκι κοντά στο τραπέζι.Σε μια άλλη γωνιά κάθονταν μερικά παιδιά.
Η κυρία μας έφερε να μας συστήσει ένα φίλο της ,το Μάρτι.Ο Μάρτι ήταν μια κούκλα ζέβρα. Μας συστήθηκε και μας είπε ότι είναι πολύ χαρούμενος που βλέπει πάλι παιδιά στο σπίτι του -στο σχολείο δηλαδή- και θυμήθηκε όλα όσα είχε δει και ακούσει στο σχολείο την προηγούμενη χρονιά:ζωγραφιές , παιχνίδια , γιορτές , θεατρικές παραστάσεις.
Έδειχνε χαρούμενος μαζί μας και είπε ότι θέλει να μάθει τα όνοματά μας και ξεκίνησε να μας συστήνεται και να χαιρετά κάθε παιδί ξεχωριστά.Κάλεσε και εμάς που καθόμασταν μακριά του να πάμε εκεί και να γίνουμε η παρέα του Μάρτι!!!Δυσκολεύτηκα λίγο στην αρχή αλλά τον πλησίασα και είπα το όνομά μου.Όταν σε λίγο προσπάθησε να θυμηθεί τα ονόματά μας ήταν τόσο μπερδεμένος και αστείος που όλοι γελάσαμε δυνατά!!!
Ύστερα κάτι μας είπε για έναν γρίφο.Κανείς δεν ήξερε ποιος είναι ο κύριος γρίφος!!Η κυρία ζήτησε από το Μάρτι να μας εξηγήσει τι εννοούσε για να καταλάβουμε καλύτερα.Ο Μάρτι είπε ότι θα μας έλεγε κάτι και εμείς θα έπρεπε να καταλάβουμε για τι πράγμα ψάχνει.
Ογρίφος ήταν κάπως έτσι:

Σαν έρθει η ώρα για φαγητό
στο τρενάκι μου θα μπω
βρύση θα ψάξω να βρω
τα χεράκια για να πλύνω
σκόνες και βρωμιά να απομακρύνω!!
Αμέσως κατάλαβα ότι μας έλεγε κάτι για τη βρύση και το πως θα πρέπει να πλένουμε τα χέρια μας πριν το φαγητό <<Για να μην είμαστε σαν τα γουρούνια >> όπως είπε ένα κοριτσάκι η Λυδία.
Ξεκινήσαμε με την κυρία για να ανακαλύψουμε που βρίσκονται οι βρύσες του σχολείου.Επισκεφτήκαμε τους χώρους του Νηπιαγωγείου και ...Ναι!! τελικά βρήκαμε βρύση στο μπάνιο.

Ύστερα οι γρίφοι του Μάρτι συνεχίστηκαν κάπως έτσι:

Την τσαντούλα ξεκρεμώ
και στο τραπέζι ευθύς τραβώ.
Βρίσκω θέση στο λεπτό
και απολαμβάνω κολατσιό!!

Και ακόμα ένας:

Τα πραγματά μου αφού μαζέψω
και στην τσάντα τα βολέψω
περιμένω στη σειρά
για το διάλειμα παιδιά!!

Στο διάλειμα ένιωθα ακόμα καλύτερα γιατί παίξαμε και με άλλα παιχνίδια.
Επιστρέψαμε στην αίθουσα και με την κυρία είπαμε τι μας άρεσε σήμερα και θα θέλαμε να το κάνουμε και αύριο και τι δεν μας άρεσε για να το αλλάξουμε.Τελικά μας άρεσαν όλα!!
Η μαμά ήρθε και με πήρε τελικά όπως μου το είχε υποσχεθεί!!!Στο δρόμο της είπα όλα όσα μου άρεσαν στο σχολείο.

(ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΙ ΕΛΑΒΑΝ ΧΩΡΑ ΣΤΟ 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου