Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2012

ΕΝΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ....

Σήμερα όποιος άνοιξε αυτό το κουτί  αντίκρυσε έναν πολύ ξεχωριστό άνθρωπο!!

 


Κοιτάξαμε κρυφά και κανένας δεν αποκάλυψε στον άλλον το τι είδε μέσα στο κουτί.

 

 

Το ανακοίνωσαν όλοι στην παρεούλα.
Ο πολύ ξεχωριστός άνθρωπος ήταν ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ...

 
 
 

 
Παρατηρήσαμε τα χαρακτηριστικά μας στον καθρέφτη και ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας σε μια κορνίζα .
 

 
 

 

Ύστερα συνεχίσαμε να γράφουμε ωραία πράγματα για τους φίλους μας όπως χθες.
Τελειώσαμε κόβοντας το περίγραμμα του χεριού μας.Με τα παιδιά γράψαμε σημείωμα προς τους γονείς τους ,  σε κάθε δαχτυλάκι  της χάρτινης παλάμης να αναφέρουν ένα προτέρημα του παιδιού τους και να επιστρέψουν την χάρτινη παλάμη στο σχολείο ώστε να διαβάσουμε τι  έγραψαν οι γονείς για τα παιδιά τους
.(Φεύγοντας το μεσημέρι ο Γιώργος έδωσε τη χάρτινη παλάμη στη μαμά του και της είπε :<<Να γράψεις ότι είμαι έξυπνος!!!>>)



Δανειστήκαμε τις ιδέες από το βιβλίο Ο κήπος των συναισθημάτων , της Νίκης Κάντζου , Ζέτας Λαμπρινέα ,  Ρένας Δαμηλάκη.














1 σχόλιο:

  1. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ <> ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΑΝΟΙΓΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ << Α!!!! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ!!!! ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ!!!!!!ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΑΩ ΚΑΙ ΜΥΣΤΙΚΟ>>>> ΑΠΛΑ ΚΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΣΑΝ ΙΔΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή