Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου 2012

ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ...

Ξεκινήσαμε τις δραστηριότητες για την παρατήρηση  των  εξωτερικών  χαρακτηριστικών  του σώματός μας τραγουδώντας και ακολουθώντας με κινήσεις τα λόγια του τραγουδιού :Κεφάλοι , ώμοι, γόνατα και πόδια.Συζητήσαμε για τα διάφορα μέρη του σώματος και παράλληλα τα δείχναμε.
Σκεφτήκαμε πώς θα ήταν η ζωή μας αν μας έλειπε κάποιο μέρος του σώματός μας.
Παίξαμε τον <<καθρέφτη>> και γελάσαμε πολύ αντιγράφοντας ο ένας τις κινήσεις  και τις γκριμάτσες του άλλου.
Παράγαμε ήχους με τα διάφορα μέρη του σώματος μας.
Φτιάξαμε πρώτα το κεφάλι με πλαστικό πιατάκι και πλαστελίνες .Τα παιδιά χρησιμοποίησαν τις πλαστελίνες και έφτιαξαν τα μάτια , φρύδια , τα αυτιά τα μαλλιά.Στη συνέχεια κολλήσαμε το πιατάκι σε χαρτί Α3 και τα παιδιά έπρεπε να συμπληρώσουν τα υπόλοιπα μέρη του σώματος.

 

 

 

 
 


 
Οι δραστηριότητες συνεχίστηκαν στο φως του προτζέκτορα μπροστά από το οποίο στάθηκε ένα παιδί,
δυο άλλα παιδιά κρατούσαν ένα λεπτό χαρτί.Τα υπόλοιπα παιδιά σχεδίασαν το περίγραμμα της σκιάς του σώματος .

 
 

 
 
 
 
 
 
Ζωγραφίσαμε με μαύρο τη σκιά.

 

Παίξαμε τα <<Στριφογυρίσματα>>.Απλώσαμε ένα κομμάτι πλαστικού στο δάπεδο , πάνω στο οποίο είχαμε σκορπίσει χάρτινους δακτύλιους σε διάφορα χρώματα.Κάθε παιδί διάλεγε στην τύχη ένα κύκλο , και έπρεπε να πάει να ακουμπήσει το χέρι του στον δακτύλιο με το ίδιο χρώμα.Όταν όλοι είχαν ακουμπήσει κάπου ,περιγράψαμε τη στάση του σώματος και το πως <<μπερδεύτηκαν>> όλοι μαζί.









Pam Schiller-Pat Phipps,Δραστηριότητες για την υποστήριξη των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης στο νηπιαγωγείο,εκδ.Σαββάλας
περιοδικό Σύγχρονο Νηπιαγωγείο , τ.Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2012


 

1 σχόλιο: