Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.

Οργανώνοντας τη βιβλιοθήκη του σχολείου με τα παιδιά ξεκινήσαμε παίζοντας.Αρχικά μοιράσαμε στα παιδιά ασπρόμαυρες φωτογραφίες των εξωφύλλων και τα παιδιά τις ταίριαξαν με τις έγχρωμες τους.Ύστερα πήγαν στη βιβλιοθήκη και αναζήτησαν το βιβλίο που έδειχνε η εικόνα τους.Στη συνέχεια παρουσίασαν στους υπόλοιπους το παραμύθι και έκαναν υποθέσεις για την ιστορία του.Εντοπίσαμε τους τίτλους στα παραμύθια.
Κόψαμε σε 4 κομμάτια τις έγχρωμες εικόνες των εξωφύλλων και τα παιδιά με τη βοήθεια του παραμυθιού τις έβαλαν στη σωστή σειρά.





Ύστερα έφτιαξαν μόνοι τους την εικόνα.
 








 Στην πλάτη της βιβλιοθήκης κολλήσαμε τους φωτοτυπημένους τίτλους των παραμυθιών(σε λίγο καιρό θα τους αντικαταστήσουμε με τίτλους γραμμένους με διαφορετική γραμματοσειρά).Κάθε παιδί τοποθέτησε στον σωστό τίτλο το βιβλίο συγκρίνοντας τα γράμματα:




 Και επειδή όταν εμείς αρρωσταίνουμε πηγαίνουμε στο γιατρό ,τα βιβλία θέλουν βοήθεια όταν σκίζονται.Έτσι φτιάξαμε το "νοσοκομείο των βιβλίων"(την ιδέα την πήραμε από τα http://paixnidokamomataa.blogspot.gr/).







Αυτό το βιβλίο πάσχει από "ραχίτιδα"...
 
 Τι θα μπορούσε να μας πει ένα βιβλίο αν μιλούσε;







  

 
  
 Τους κάναμε κανόνες και τους βάλαμε στη βιβλιοθήκη μας ...

 

 
  

Κρατήσαμε τα παζλ στο τραπέζι της βιβλιοθήκης ..
 
 Φτιάξαμε το βιβλίο των τίτλων.Δέσαμε σε σπιράλ τις φωτοτυπίες από τα εξώφυλλα των παραμυθιών και γράψαμε με διαφορετική γραμματοσειρά τους τίτλους.Τα παιδιά θα αναζητούν το σωστό τίτλο και θα τον επικολλούν στο κάτω μέρος της εικόνας.















1 σχόλιο:

  1. τέλεια-τέλεια-τέλεια τα οργανώσατε !!!
    μου άρεσε πολύ το βιβλίο των τίτλων -το παζλ και κανόνες (χειροποίητοι )..........αποθηκεύω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή